Coronavirus: Langere levertijden door aanhoudend verhoogde vraag
Wij hopen dat u allemaal in goede gezondheid verkeert in deze tijd van aanhoudende onzekerheid.
Eerder aangekondigde versoepelingen van maatregelen tegen verspreiding van het virus gaan zoals het nu uitziet door. “We staan echter nog aan het prille begin van de weg terug”, zoals ook omschreven door Mark Rutte.
Het heeft dan ook nog niet geleid tot minder drukte en hectiek in onze branche. Omzetten van supermarktketens lijken 2 maal zo snel te groeien dan voor de corona uitbraak. Ook Acket, met vele van haar klanten actief in juist dit onderdeel van de food sector, ziet nog altijd ruim meer vraag dan gebudgetteerd. Ondanks het al langere tijd inzetten van extra ploegen en weekend shifts, hebben we daarom nog altijd te maken met langere levertijden dan u van ons gewenst bent. Ook levertijden van karton, welke flink zijn opgelopen (zelfs tot een maximum van 10 weken) door verhoogde afname door medicijn en voedsel sectoren, kan een rol spelen in de langere levertijden.
Wij staan, ondanks de soms lastige omstandigheden, graag voor u klaar, maar willen u nogmaals vriendelijk vragen te kijken naar de urgentie van ingezette bestellingen. Mochten er orders niet absoluut noodzakelijk zijn, willen wij u vriendelijk vragen of de mogelijkheid bestaat de order naar een later tijdstip te verschuiven. Mocht dit het geval zijn, zouden wij u dankbaar zijn als u contact op wilt nemen met uw sales of order manager. We proberen samen zo goed mogelijk samen door deze aanhoudende crisis te komen.
De belangrijkste maatregelen tegen verspreiding van het Coronavirus blijven gelden. Uw gezondheid, de gezondheid van uw klanten en onze medewerkers heeft onze prioriteit. Daar handelen we ook naar.
Mocht u meer informatie wensen of hebt u vragen, dan kunt u altijd contact opnemen met uw vaste contactpersoon of bellen naar het algemene nummer +31 412 699 799.
Wij wensen u, uw familie en uw collega’s alle gezondheid toe.